آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۱۹
صفحه آخر
۲۴

قرار ملاقات مدیران سینمای ایران در کن

مدیر امور بین الملل فارابی گفت: از هم اکنون با مسئولان جشنواره های مختلف جهانی برای مذاکره در بازار کن، قرارهای ملاقاتی تنظیم شده است.

به گزارش رسیده از فارابی، امیر اسفندیاری افزود: مطمئنا این گونه مذاکرات در ترسیم حضور فرهنگی سینمای ایران در جهان نقش مهمی ایفا می کند همانطوری که سال گذشته برخی از فیلم های ایرانی از طریق این بازار به رویدادهای مهم جهانی دعوت شدند. وی گفت: با توجه به نتایج مطلوب حاصل از حضور شرکت ها و مؤسسات پخش کننده فیلم های ایرانی به صورت گروهی در زیر چتر سینمای ایران در بازار کن، امسال فضای غرفه مربوط به چتر سینمای ایران گسترده تر از سال های گذشته خواهد بود.

اسفندیاری تاکید کرد: امسال هم برای عرضه فیلم های ایرانی، جدا از امکان نمایش در باکس های هر غرفه، پیش بینی 17 نمایش مربوط به مؤسسات فعال در زیر چتر سینمای ایران در بازار تدارک دیده شده است و فیلم های میم مثل مادر، سنگ کاغذ قیچی، مصائب دوشیزه، مثل یک قصه، بچه های ابدی، قفل ساز، پابرهنه در بهشت، آخرین ملکه زمین، تک درخت ها، سینه سرخ، فرش ایرانی، جمشید و خورشید، اخراجی ها، آدم، قاعده بازی، پاداش سکوت و خاک سرد در بازار کن به روی پرده خواهد رفت.