آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۴۴۸
صفحه اول
۱

هجوم مشترکان برای استرداد سیم کارت های ایرانسل

ایلنا- پس از اعلام افزایش تعرفه و دو نرخی شدن مکالمات سیم کارت های ایرانسل، قیمت سیم کارت های این شرکت در بازار با کاهش قابل توجهی روبه رو شد.

براساس اظهارات فروشندگان بازار سیم کارت های دائمی صفر ایرانسل که تاکنون 150 هزار تومان خریداری می شد در بازار امروز تهران با کاهش چشم گیری کم تر از 120 هزار تومان خریداری می شود و فعالان بازار خبر از هجوم مشترکان این شبکه برای استرداد این سیم کارت ها می دهند.

گفتنی است، طبق آمارهای غیررسمی 30 درصد از مشترکان ایرانسل که اکثر آن ها از سیم کارت های اعتباری استفاده می کردند برای پس دادن سیم کارت ها اقدام کردند; اما در حال حاضر حتی سیم کارت های دائمی ایرانسل توسط این اپراتور و نمایندگی های پس از فروش پس گرفته نمی شود و این مساله موجبات نارضایتی مشترکان را به همراه داشته است.این در حالی است که در بازار دیروز تهران سیم کارت های اعتباری تالیا با افزایش قیمت بالغ بر 15 هزار تومان روبه رو شده است و هم اکنون سیم کارت های صفر این شبکه تا سقف 75 هزار تومان خرید و فروش می شود.

براساس این گزارش، از این پس تعرفه مکالمات سیم کارت های دائمی ایرانسل بر مبنای ثانیه 625 ریال و تعرفه مکالمات سیم کارت های اعتباری آن 853 ریال بر مبنای ثانیه محاسبه می شود.

این در حالی است که پیش از این تعرفه مکالمات سیم کارت های ایرانسل برای مشترکان بر مبنای دقیقه ای 499 ریال محاسبه می شد.