آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۶۱۷۸
سیاست
۲

شنیده هاو نکته ها

ارزش مبلغان سکولاریسم در ایران

مایکل هرش گزارشگر اعزامی هفته نامه آمریکایی نیوزویک به ایران در گزارشی از تهران می نویسد: سردبیر یک روزنامه اصلاح طلب به او گفته است: اختصاص 75 میلیون دلار از سوی کنگره آمریکا برای کشوری با وسعت و جمعیتی نزدیک به 70 میلیون نفر بسیار کم است.

اوگفته است: اگر بوش می خواهد به نتیجه برسد باید ده ها میلیارد دلار برای این برنامه در نظر بگیرد!

از بیان این سردبیر محترم و مایکل هرش برمی آید، آمریکایی ها برای مبلغان سکولاریسم و لیبرالیسم همین مقدار ارزش قائل هستند.

شکایت از خاتمی در دادگاه ویژه

جمعی از طلبه ها و اعضای شورای هماهنگی نیروهای حزب الله مشهد در اعتراض به آنچه “هتک حیثیت روحانیت” توسط سید محمد خاتمی می خواندند، مقابل دادگاه ویژه روحانیت مشهد تجمع و شکایتی را علیه رئیس جمهور سابق تسلیم دادگاه کردند.

تجمع کنندگان نسبت به دست دادن خاتمی با زنان ایتالیایی معترض بودند.

چرا محکومیت دو وزیر سابق کابینه پیگیری نمی شود

یک نماینده مجلس گفت: حکم محکومیت وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون دولت خاتمی مبنی بر تخلفات مالی از سوی دیوان محاسبات کشور صادر شده و در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد تائید قرار گرفته است اما هنوز اقدامی برای برخورد با این دو صورت نگرفته است. این نماینده که خواست نامش فاش نشود افزود: کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیر این مسئله است و تا برخورد با این دو متخلف، موضوع را فراموش شده حساب نخواهد کرد. معاون حقوقی دیوان محاسبات نیز در نامه ای به دادستان دیوان خواستار پیگیری این موضوع شده است.