آرشیو پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶، شماره ۵۷۵
بورس - شرکت ها
۲۰

انتشار آخرین وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری صنعت و معدن

شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن، در دوره یک ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری مالکیت 107 شرکت بورسی و 32 شرکت غیربورسی را در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار ما، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها طی دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور 86 را اعلام کرد.

طبق این صورت ها «وصنعت» در دوره یک ماهه یاد شده در حوزه بورس بخشی از سهام شرکت های بلبرینگ ایران، کاشی حافظ، لیزینگ صنعت و معدن، سرمایه گذاری آتیه دماوند، سیمان مازندران، سیمان سپاهان، توسعه صنایع بهشهر، سیمان فارس و خوزستان و بخشی از سهام سایر شرکت های بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 427 میلیارد و 522 میلیون ریال و ارزش بازاری به مبلغ یک هزار و 790 میلیارد و 11 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

لازم به ذکر است که این شرکت طی همین دوره در حوزه خارج از بورس بخشی از سهام شرکت های سرمایه گذاری ایران و فرانسه، حباب ساز، کرمانیت، صنعتی فیروزکوه، انبارهای عمومی البرز، کارگزاری بانک صنعت معدن، صنعتی یاسوج و بخشی از سهام سایر شرکت های غیربورسی را با بهای تمام شده 583 میلیارد و 316 میلیون ریال تحت مالکیت خود داشت.

شایان ذکر است که صنعت و معدن طی دوره یک ماهه منتهی به پایان شهریور ماه 86 بخشی از سهام شرکت های مپنا، سرمایه گذاری البرز، صدرا، کاغذ پارس، ترغیب صنعت ایران و ایتالیا و سیمان خوزستان را با بهای تمام شده 41 میلیارد و 864 میلیون ریال تحصیل کرد.

همچنین این شرکت طی دوره یک ماهه یاد شده بخشی از سهام شرکت های شهاب، سرمایه گذاری توسعه ملی، سرمایه گذاری البرز و صنعتی آبفر را با مبلغ 174 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ 362 میلیون ریال زیان کسب کرد.