آرشیو پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۶، شماره ۵۷۵
بورس - شرکت ها
۲۰

اختصاص 483 ریال سود به ازای هر سهم البرز دارو

شرکت البرز دارو طی دوره شش ماهه نخست امسال طبق پیش بینی ها عمل کرد.

به گزارش خبرنگار ما، شرکت البرز دارو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را با سرمایه 16 میلیارد ریال در تاریخ _30 بهمن سال 85، مبلغ 203ر2 ریال و در تاریخ 23 اسفند همان سال مبلغ 482ر2 ریال و با سرمایه 48 میلیارد ریال در اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و مهر امسال مبلغ 971 ریال اعلام کرد و توانست طی دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه با اختصاص 483 ریال سود به ازای هر سهم معادل 50 درصد از بودجه را پوشش دهد.

مطابق اطلاعیه سازمان بورس، هیات مدیره «دالبر» تصمیم دارد کل مبلغ سود قابل تخصیص را جهت تقسیم بین سهام داران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.

شایان ذکر است; شرکت در تاریخ _31 اردیبهشت امسال اعلام کرده که مطابق نظر حسابرس و بازرس قانونی، استفاده یا عدم استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه 200 درصدی با دستور العمل قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور در حال حاضر محرز نیست و پس از احراز شرایط لازم تاثیر آن بر پیش بینی سود سال جاری برآورد و اعلام خواهد شد.

گفتنی است، هیات مدیره این شرکت تصمیم دارد سرمایه را از مبلغ 48 میلیارد ریال به مبلغ 93 میلیارد ریال معادل 94 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی سهام داران افزایش دهد.

این گزارش حاکی است، شرکت در خصوص وضعیت طرح های عمده در دست اجرا اعلام کرده که طرح سرنگ پرکنی جزیی از طرح آمپول سازی بوده و در واقع یک پروژه واحد با برآورد هزینه سرمایه گذاری به مبلغ 71 میلیارد ریال و با 24 درصد پیشرفت کار در سال 87 به بهره برداری می رسد. البته تاکنون مبلغ 17 میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری شده است.