آرشیو یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۳۰۷
سیاسی
۲

باهنر: مجلس هفتم آرامش را به مردم بازگرداند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هفتم یکی از افتخارات نظام است که دوران آرامش را به مردم برگرداند.

به گزارش مهر محمد رضا باهنر در سالگرد شهادت آیت الله مدرس در کاشمر گفت: امام خمینی (ره) و شهید مدرس برای هدایت و پیروزی انقلاب با مکتب های غلطی مثل مارکسیسم مبارزه کردند.وی گفت: امام با عقیده عده ای که می گفت دین از سیاست جداست، مبارزه کرد.

باهنراظهار داشت: کسانی دربین اصلاح طلبان نفوذ کردند و می گفتند دین افیون ملتهاست، این افراد همان اعتقادی که امام پنجاه سال قبل با آن مقابله کرد را داشتند،اصولگرایان برای امام فریاد کردند برای امام سکوت کردند.

وی افزود: کسانی که به بهانه جمهوریت به اسلام می تازند و به بهانه اسلامیت به جمهوریت می تازند از انقلاب ناب محمدی دورند.باهنراظهار داشت: دولت نهم و مجلس هفتم دیپلماسی نیاز به اخم و لبخند است و با لبخند و مصالحه نمی توان احقاق حق کرد و شتاب زدگی را باید کنار گذاشت.وی درخصوص انرژی هسته ای گفت: پنج سال است درگیر مسئله انرژی هسته ای هستیم و فناوری غنی سازی هسته ای حق مسلم اعضای ام پی تی است و ما دنبال بمب هسته ای نیستیم.

باهنرادامه داد: آژانس حق دارد از نیروگاه های ما بازدید کند و ما کار خود را می کنیم و به تعهدات آن پایبندیم و آژانس نیز باید به تعهدات خود عمل کند.وی در خصوص امنیت گفت: در دولت نهم و مجلس هفتم وضعیت امنیت مطلوب بوده و اقدامات موثری انجام شده است.