آرشیو یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۳۰۷
شهرستان ها
۲۰

از رابطین فرهنگی کمیته امداد در مهربان تجلیل شد

به منظور قدردانی از خدمات ارزنده رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شاخه مهربان که درخصوص فعالیت های تحصیلی و رو حی دانش آموزان تحت حمایت فعالیت دارند، مراسم ویژه ای برگزار گردید و به رابطین فرهنگی برگزیده هدایایی اهداگردید.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمان احمدی امام جمعه مهربان در سخنانی در این مراسم نگرش معلم به دانش آموزان را نگرش توام با عدالت دانست و گفت: دانش آموزان در مقطع راهنمایی و سال اول دبیرستان بسیار حساس و نگران می باشند، بنابراین معلمان در این مقاطع مسئولیت حساسی دارند و مسئولیت رابطین فرهنگی حساس تر می باشد. امام جمعه مهربان رابطین فرهنگی را مشاورین امین و دلسوزی دانسته و از آنها خواست عنایات ویژه ای به دانش آموزان محروم داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه درس را استعداد می خواند نه ثروت، تصریح کرد: محرومیت مادی نباید باعث محرومیت تحصیلی گردد و چه بسا دانش آموزان محرومی که با اتکا به استعداد خویش و کسب مدارج بالای علمی برای جامعه خویش افتخارآفرین گردیده اند. امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه کمیته امداد تنها نهادی است که به نام حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری گردیده است، نگاه حضرت امام به این نهاد را یک نگاه اداری ندانست و تصریح کرد: حضور معتمدین بازار در جمع تصمیم گیران ارشد کمیته امداد بیانگر مردمی بودن این نهاد می باشد و خوشبختانه خدمات کمیته امداد در اقصی نقاط کشور بسیار چشمگیر می باشد. حجت الاسلام والمسلمین احمدی با قدردانی از کمک های خیرین منطقه مهربان به کمیته امداد افزودند: کمک های مردمی به کمیته امداد امام(ره) منطقه مهربان علی رغم محرومیت منطقه بسیار چشمگیر می باشد. امام جمعه مهربان در پایان خواستار ایجاد تحول توسط آموزش و پرورش در شهرها و روستاها گردید.مرغوبعلی عبداللهی رئیس کمیته امداد امام(ره) شاخه مهربان نیز در سخنانی مهمترین رسالت کمیته امداد امام(ره) را ارتقای سطح آگاهی افراد تحت پوشش در ابعاد مختلف و رشد و بالندگی آنها دانست و با اشاره به فعالیت یک رابط فرهنگی در هر مدرسه افزود: رابطین فرهنگی در طول سال تحصیلی و به صورت افتخاری در سطح مدارس نسبت به نظارت و پیگیری مسائل و مشکلات درسی و عاطفی، آموزشی و پرورشی دانش آموزان فعالیت دارند و کارهای تربیتی دانش آموزان تحت پوشش را پیگیری می کنند. عبداللهی از تلاش رابطان فرهنگی که در قالب یک برنامه مدون و ارتباط تنگاتنگ با کمیته امداد نسبت به انعکاس مسائل و مشکلات دانش آموزان فعالیت دارند تقدیر کرد.