آرشیو یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۶، شماره ۳۸۰۷
داخلی
۵

گزارش تفریغ بودجه سال 1384 در مجلس قرائت می شود

گروه سیاسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در مورد تفریغ بودجه سال 1384 کل کشور در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه علنی خواهدداشت و بررسی 17 لایحه و هشت طرح را در دستور دارد.

نمایندگان در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه یک فوریتی اجرای

سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش غیردولتی می پردازند.

بررسی لایحه یک فوریتی «مقررات مالی و معاملاتی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی» و لایحه یک فوریتی «اصلاح قانون دریافت جرایم نقدی از کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی که طرف مهلت مقرر نسبت به ارسال صورت مزد و حقوق بیمه شدگان و حق بیمه اقدام نمی کنند» از دیگر مواردی است که در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس مبنی بر «رسیدگی به لایحه ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و رسیدگی به لایحه یک فوریتی «اصلاح بند (5) تبصره 13 قانون بودجه سال 1385 کل کشور» از دیگر مواردی است که این هفته در صحن علنی مطرح می شود.

لایحه «تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور» و طرح یک فوریتی «تشکیل سازمان بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» از دیگر مواردی است که در دستور کار هفتگی مجلس قرار دارد.