آرشیو سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۶۰۲
صفحه آخر
۲۰

معرفی برگزیدگان انجمن بازیگران امریکا همچنان خاویر باردم و دانیل دی لوئیس

گروه فرهنگی: انجمن بازیگران امریکا (SAG) برترین های خود را معرفی کرد و حالابا اطمینان بیشتری می توانیم برندگان اسکار را هم پیش بینی کنیم. از شش هزار نفری که رای دهنده آکادمی علوم و هنرهای سینمایی هستند، SAG بیشترین عضو را دارد و به احتمال زیاد برندگان SAG در اسکار هم پیروز خواهند بود. فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» جایزه بهترین گروه بازیگری را در چهارمین جوایز سالانه انجمن بازیگران امریکا به خود اختصاص داد و این موضوع احتمال موفقیت این فیلم را در مراسم اسکار امسال بالابرده است. گروه بازیگران این فیلم شامل تامی لی جونز، خاویر باردم و جاش برولین است و باردم هم جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را از آن خود کرد.

از طرفی دیگر با جایزه یی که دانیل دی لوئیس به خاطر فیلم «خون به پا می شود» گرفت، احتمال اسکار برای جانی دپ کمتر شده و این بازیگر بی همتا و ستودنی بار دیگر بی اسکار خواهد ماند. دی لوئیس 50 ساله جایزه خود را به هیث لجر بازیگر استرالیایی تقدیم کرد که هفته پیش در سن 28 سالگی در نیویورک درگذشت. اما جولی کریستی هم از برندگان بود و بی شک اسکار هم در دستانش خواهد بود. این بازیگر 66 ساله بریتانیایی جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم «دور از او» از آن خود کرد. ماریون کوتیار و آنجلینا جولی از رقبای اصلی او بودند. در حالی که همگان نسبت به اسکار کیت بلانشت برای بازی در نقش باب دیلن مطمئن هستند، بازیگر 83ساله فیلم گنگستر امریکایی، خانم روبی دی برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل زن شد و همین موضوع احتمال اسکار بلانشت را کمی تحت الشعاع قرار می دهد.

جایزه یک عمر دستاورد SAG هم به چارلز درنینگ تعلق گرفت. آنجلینا جولی، تام کروز و کیت بلانشت از جمله ستاره هایی بودند که در مراسم پرزرق و برق انجمن بازیگران شرکت نداشتند.