آرشیو دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۳۸۷۶
صفحه آخر
۲۴

پنج فیلم برای اکران نوروز صف کشیدند

گروه فرهنگ و هنر پنج فیلم برای اکران در نوروز 87 در آستانه ورود به سینماها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ما، در حالی که کارگردانان سینما برای نمایش فیلم های خود در سال نو با هم رقابت می کنند، پنج فیلم از بیشترین شانس اکران برخوردار هستند.برپایه این گزارش، «به همین سادگی» فیلم تحسین شده رضا میرکریمی در جشنواره بیست و ششم فجر قرار است در گروه سینما استقلال به نمایش درآید. همچنین علیرضا داودنژاد فیلم جدید خود «تیغ زن» را در گروه سینما قدس اکران می کند. فیلم «زن دوم» از سیروس الوند نیز میهمان گروه سینمایی آزادی خواهد بود. اما فیلم «زن ها فرشته اند» دومین ساخته شهرام شاه حسینی نیز در صف اکران نوروزی است.این فیلم در لیست اکران گروه سینمایی عصر جدید قرار دارد. «مجنون لیلی» ساخته قاسم جعفری نیز از فیلم های کاندیدا برای اکران نوروزی است.این فیلم در گروه سینمایی آفریقا به نمایش درمی آید.

به گزارشی دیگر آئین نامه جدید شورای صنفی نمایش امروز 13 اسفندماه اعلام می شود.

محمود اربابی مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پایان بررسی آئین نامه جدید در اداره نظارت خبر داد و گفت: تغییرات کمی در آئین نامه صورت گرفته و بعدازظهر امروز جلسه ای را با همایون اسعدیان رئیس شورای صنفی نمایش خواهم داشت تا تغییرات صورت گرفته هماهنگ شود و بعد از آن اعلام خواهد شد.

وی درباره پروانه نمایش فیلم های نوروزی افزود: دو فیلم «به همین سادگی» و «زن دوم» که متقاضی نمایش نوروزی هستند، پروانه نمایش دارند و فیلم های دیگر متقاضی که پروانه نمایش خواهند گرفت تا چهارشنبه این هفته اسامی شان اعلام خواهد شد.