آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۱۴۹۹
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی سایت

سایت فروش و اطلاع رسانی کتاب

بازار دیجیتال- اگر در چند روز اول سال به دلیل مشغله زیاد کاری وقت این را پیدا نکرده اید که به کتاب فروشی ها سر بزنید، سایت www.iiketab.com را به شما پیشنهاد می کنیم.

این سایت که با هدف گسترش فروش محصولات فرهنگی شامل کتاب، نرم افزار و ایجاد امکان دسترسی آ سان و سریع به یک بانک اطلاعاتی کامل از محصولات فرهنگی راه اندازی شده است، دارای قسمت های متنوعی است.

عناوین موجود در سایت در قسمت چپ صفحه به نمایش گذاشته شده که از این میان می توان به رمان های خارجی و ایرانی، کتاب های درسی و آموزشی، اخبار ویژه ناشران و فرهنگسراها، گفت وگو با نویسندگان و مترجمان، آشنایی با طراحان و گرافیست ها و... اشاره کرد.

یکی از قسمت های جالب این سایت بخش کتاب های نایاب و قدیمی است که با انتخاب این گزینه شما می توانید به لیستی از کتاب های نایاب دسترسی پیدا کنند. از میان این لیست می توان به صد شاهکار از صد نویسنده بزرگ جهان، مجموعه 150جلدی اشعار شعرای معاصر، مجموعه مجلات قدیمی از مجله شرق، کیهان سال، ماهنامه اطلاعات با مجموعه آثار سیدمحمدعلی جمالزاده، 36عنوان کتاب از حسینعلی مستعان و... اشاره کرد.

امکان خرید آنلاین از دیگر ویژگی های این سایت است، البته زمانی می توانید از این سایت به صورت آنلاین خریداری کنید که در آن عضو شده باشید.