آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۳۵
ایران زمین
۱۹

تولید فولاد ذوب آهن اصفهان، 65 درصد افزایش می یابد

اصفهان- خبرنگار «ایران»: میزان تولید فولاد در ذوب آهن اصفهان 65 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

مهندس بهرام سبحانی، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: با اجرای طرح توازن که مراحل پایانی خود را سپری می کند، تولید فولاد ذوب آهن از 2 میلیون و 200 هزار تن در سال به 3 میلیون و 400 هزار تن می رسد. وی در دیدار با مدیر کل بازرسی استان اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان با طی سال های سخت و رسیدن به مرحله سودآوری در 2 سال اخیر، آماده ورود به بورس است. مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره با اهمیت اجرای اصل 44 قانون اساسی که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب بدان تاکید شده، گفت: ذوب آهن با برنامه ریزی های صورت گرفته خود را برای ورود به بورس آماده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد، مدیر کل بازرسی استان اصفهان نیز در دیدار از خط تولید فولاد و روند پیشرفت طرح افزایش تولید موسوم به توازن گفت: اگر در بخش های مختلف جامعه، مدیریت صحیح منابع انسانی حاکم باشد، موجب افزایش تولید و سوددهی می شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اصل 44 قانون اساسی درخصوص واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی گفت: سازمان بازرسی و قوه قضائیه برای حمایت از سرمایه گذاران بسیار مصمم هستند و در این خصوص به دستور آیت الله شاهرودی، ریاست محترم قوه قضائیه در استان ها کمیته های مستقلی ایجاد شده است. وی گفت: ما آمادگی کامل داریم که موانع سرمایه گذاری را دنبال و زمینه های لازم را برای توسعه ثروت و سرمایه گذاری بیشتر برای جامعه ایجاد کنیم.