آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۹۵
اخبار کشور
۲

ادوار تحکیم وحدت: حقوق بهائیان را به رسمیت بشناسیم!(خبر ویژه)

دبیرکل سازمان غیرقانونی ادوار تحکیم وحدت با انتشار مطلبی در سایت ضدانقلابی روزآنلاین خواستار به رسمیت شناخته شدن حقوق بهائیان در ایران شد!

وی در دفاع از فرقه ضاله بهائیت نوشت: بهائیان به صرف این که در این چارچوب ملی به دنیا آمده و در آن زیست می کنند، حقوقی متفاوت از سایر ایرانیان ندارند و از این رو هرگونه تعقیب و آزار آنان به علت باورهایشان، نادیده گرفتن اصول مبنایی ملت- دولت در عصر جدید است.

دبیرکل سازمان غیرقانونی ادوار تحکیم وحدت سپس با زیر سؤال بردن قانون اساسی - که در آن فرقه بهائیت به رسمیت شناخته نشده است- جمهوری اسلامی ایران را نظامی فرقه گرا(!) خواند و اظهار داشت: مساله ای که نظام باید تکلیف آن را روشن کند این است که آیا حقوق برابر ایرانیان در جمهوری اسلامی امری به رسمیت شناخته شده است و یا این که نظام سیاسی ایران بدون توجه به ملیت ایرانی، صرفا دارای ماهیتی مذهبی و فرقه ای است؟ پاسخ صریح به این پرسش زمینه ساز شفافیت در بسیاری از امور دیگر هم خواهد شد.

او در ادامه مدعی شد: بحث حقوق بهائیان به عنوان معیاری برای سنجش صداقت و بی طرفی مسلمانان مدافع حقوق بشر در ایران درآمده و نهادهای حقوق بشر بین المللی و کشورهای غربی نیز نحوه برخورد با بهائیان را یکی از شاخص های عمده رعایت حقوق بشر در ایران می دانند(!)

ظاهرا غاصبان عنوان «دفتر تحکیم وحدت» تلاش دارند تا دایره تحکیم وحدت خود با دشمنان ملت ایران را تا فرقه ضاله بهائیت هم گسترش دهند!