آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۹۵
اخبار کشور
۳

رئیس جمهوری در پیامی به گرامیداشت چهلمین روز حادثه شیراز: حادثه حسینیه سیدالشهدای شیراز سند دیگری از رسوایی عوامل زبون دشمن است

رئیس جمهوری در پیامی به برگزار کنندگان مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج شهدای حسینیه سیدالشهدای شیراز، بمب گذاران در این جلسه را عوامل استکباری و صهیونیستی نامید.

در پیام دکتر محمود احمدی نژاد به این مراسم که شامگاه شنبه در حسینیه سیدالشهدای شیراز برگزار شد، آمده است: این حادثه سند دیگری از رسوایی این عوامل زبون است. در بخشی از پیام رئیس جمهوری اسلامی آمده است: کاروان حق پویان و حق جویان دیر زمانی است که حرکت خویش را آغاز کرده و به راه خویش ادامه می دهد و ایثار، مجاهدت و شهادت رسم مالوف آنان و پیروان آنان است.

اگر نبود خط سرخ شهادت، چراغ هدایت خاموش و فریاد مظلومیت مظلومان تاریخ به جایی نمی رسید. رساترین و مؤثرترین پیام ها پیام مظلومیت شهیدان عزیز و قهرمان است.

در بخش دیگر از این پیام آمده است: حادثه حسینیه سیدالشهدا اوج بدبختی و زبونی دشمنان رابه تصویر می کشد. انتخاب حسینیه آن هم حسینیه ای که به نام سیدالشهدا است نشان می دهد آنان با راه حسینی مخالفند، یعنی با عدالت، با نور با محبت و عشق با هدایت و کمال و با بالاترین ارزش های انسانی و الهی مخالفند و جالب تر اینکه آنان می خواهند با به شهادت رساندن عاشقان شهادت، راه شهادت و عشق و کمال را سد کنند. آیا چنین چیزی ممکن است؟ این همه عشق ها و فداکاری ها و ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین و ریختن اشک ها و سینه زدنها نشان دلدادگی به راه حسین است. این جوانان عزیز طالب شهادتند، آن وقت می خواهند با شهادت آنان را از میدان به در کنند در حادثه مزبور، تحقیقات مراجع مسئول نشان داد که بمب گذاران غافل که خون انسان ها را به پشیزی از مال دنیا می فروشند، دست پرورده و آموزش دیده محافل استکباری و صهیونیستی بوده اند و این سند دیگری از رسوایی این محافل زبون است. اینجانب بار دیگر به خانواده های محترم این شهیدان تبریک و تسلیت می گویم و برای مجروحان حادثه، سلامتی مسئلت دارم.