آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۹۵
حوادث
۱۵

وزیر آموزش و پرورش خبر داد پرداخت مطالبات فرهنگیان و سرانه مدارس

همه بدهی های توافق شده آموزش و پرورش به فرهنگیان به جز پاداش بازنشستگی در سال 86 و خرید مرخصی مناطق محروم داده شده یا در حال پرداخت است.

به گزارش خبرگزاری ها، وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب گفت: از مبلغ 537 میلیاردتومان تنخواهی که از بودجه 87 آموزش وپرورش به ما اختصاص داده شد 300 میلیارد تومان وصول شده که با آن این بدهی ها به فرهنگیان پرداخت شده یا می شود.

علیرضا علی احمدی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان اظهار داشت: سهام یک شرکت دولتی که بابت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به آموزش و پرورش داده شده فروخته می شود تا پول نقد در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

وی به پرداخت سرانه مدارس در اکثر استان ها اشاره کرد و افزود: پول سرانه مدارس را حواله کرده ایم. اگر استان ها آن را دریافت نکرده اند مشکل از حساب هایشان است.

وزیر آموزش و پرورش درباره معلمی که دانش آموز خود را تنبیه کرده و موجب فلج شدن او شده بود گفت: این معلم از خدمت محروم و به دادگاه اداری معرفی شده است.

علی احمدی درباره دانش آموز مصدوم هم اظهار داشت: دانش آموز خوزستانی تحت نظارت پزشکی بوده و حالش رو به بهبود است و قرار شد آموزش و پرورش به جبران عقب ماندگی تحصیلی اش کمک کند.

وی دیروز به صورت سرزده از مجتمع نابینایان شهید محبی تهران بازدید کرد.

پرداخت سرانه مدارس تهران

همچنین رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از واریز چهار میلیارد و یکصد میلیون تومان، سرانه مدارس تهران خبر داد.علی اصغر یزدانی افزود: سرانه به صورت مستقیم به حساب مدارس واریز می شود و فواصل استان به منطقه و منطقه به مدرسه حذف شده است.

وی خاطر نشان کرد: از امروز مدارس می توانند سرانه خود را برداشت کنند.