آرشیو چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۵۶۶
خودرو
۱۶

رکورد تولید تندر-90 ایران خودرو شکست

روابط عمومی ایران خودرو- قائم مقام، معاون تندر-90 ایران خودرو اعلام کرد: ایران خودرو با تولید 225 دستگاه انواع تندر-90 در یک روز، رکورد تولید این خودرو را شکست.

محمدرضا معتمد در ادامه گفت: این شرکت باهدف آزمایش قابلیت خطوط تولید تندر خود در روز گذشته تولید 225 دستگاه را در برنامه قرار داد که خوشبختانه به این هدف دست یافت.

وی ادامه داد: شکسته شدن رکورد روزانه تولید این خودرو بیانگر تلاش کارکنان و کارگران، متخصصان و مدیران ایران خودرو برای عمل به تعهدات خود نزد مشتری است.

معتمد با بیان اینکه شرکت ایران خودرو آمادگی و امکانات لازم را برای تولید تندر-90 با تمام ظرفیت دارا است، افزود: این شرکت نخستین خودروسازی است که رکورد تولید این خودرو را به روزانه 225 دستگاه رسانده است.

قائم مقام معاون تندر-90 ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: با این روند تولید ایران خودرو تا ابتدای پاییز بتواند به همه تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کند. وی ادامه داد: تا زمانی که ایران خودرو به تمام تعهدات خود در مورد هر مدل تندر-90 عمل نکند خودرو جدیدی ثبت نام نخواهد کرد.

معتمد با تاکید بر برتری شاخص های کیفیتی تندر-90 تولید ایران نسبت به محصول سایر سایت های رنو، گفت: نگاه رنو یک نگاه جهانی است و برنامه هایی در دست است که قطعات تولیدی در ایران به سایر سایت های تولید تندر هم صادر شود. پیش از این قائم مقام معاون تندر-90 ایران خودرو، از تولید روزانه بیش از 180 دستگاه تندر-90 در این شرکت خبر داده و اعلام کرده بود که در صورت تعهد شرکت رنو پارس به تامین قطعات، به همه تعهدات ایران خودرو تا آخر پاییز امسال عمل خواهد کرد.