آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۱
صفحه آخر
۱۶

دریچه

؟تقدیر از برادران داردن در جشنواره فیلم تسالونیکی: ژان پی یر و لوک داردن، ترنس دیویس و گوستاوو سانتائولایا از جمله چهره های سرشناسی هستند که در چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تسالونیکی در یونان تقدیر می شوند. به گزارش مهر اسکرین دیلی اعلام کرد بخش زیادی از برنامه های تقدیر جشنواره تسالونیکی امسال به برادران بلژیکی داردن اختصاص دارد که برنده دو جایزه نخل طلااز جشنواره کن هستند. تقدیر از داردن ها شامل برپایی یک کلاس پیشرفته فیلمسازی، انتشار رساله یی درباره آثار آنها و اعطای یک جایزه اسکندر طلایی افتخاری است.

؟«هالک» دیگر ادامه نخواهد یافت: سخنگوی کمپانی مارول گفت: «هالک باور نکردنی»، آخرین قسمت این مجموعه است و فیلم دیگری در ادامه آن ساخته نخواهد شد.دومین قسمت این فیلم با نام «هالک باورنکردنی» نیز کمی پیش به نمایش درآمد که به نظر می رسد نتواند موفق تر از قسمت قبلی خود در سینما بدرخشد. سخنگوی کمپانی مارول ضمن اشاره به این مطلب که این فیلم دیگر ادامه یی نخواهد داشت، گفت: ما از نتایج مالی به دست آمده خوشحالیم.حتی اگر این فیلم بتواند فروشش را به قسمت قبلی خود برساند برای ما رضایت بخش خواهد بود.

؟کنسرت موسیقی امریکای لاتین در تهران برگزار شد: کنسرت موسیقی گروه ونزوئلایی «مس تی زو» 17 و 18 تیرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش ایسنا در این کنسرت که به مناسبت یکصد و نود و هفتمین سالروز استقلال ملی ونزوئلاو به همت سفارت این کشور در ایران با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ترتیب یافته بود، گروه یادشده موسیقی های بومی و محلی نژادها و کشورهای مختلف را با تلفیقی از نواهای سرخپوستان، آفریقایی ها، مردم نواحی مختلف امریکای لاتین و حتی اروپا ارائه کردند.