آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۲
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

تونیا! تو بیا!... تو اگر نمی آیی سکوت کن!

برخی منابع خبری از پیام بهزاد نبوی عضو مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب به حزب اعتماد ملی خبر می دهند.

به گزارش شهاب نیوز، بهزاد نبوی عضو مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب چندی قبل به آقای کروبی پیام داده است که سازمان مجاهدین حاضر است با حزب اعتماد ملی هر زمان که آقای کروبی بخواهد، در هرجایی که آقای کروبی مایل باشد ودر هر زمینه ای که حزب اعتماد ملی لازم بداند مذاکره کند الادر یک زمینه: کاندیداتوری آقای کروبی در انتخابات ریاست جمهوری!

این در حالی است که نبوی از آقای خاتمی موکدا خواسته است حتی اگر نهایتا تصمیم گرفت در انتخابات کاندیدا نشود، تا لحظه آخر از علنی کردن این تصمیم چه درسطح رسانه ها و چه در محافل خصوصی خودداری کند و تا لحظه آخر سکوت نماید.

همزمان گفته می شود این تئوری در بخش هایی از جبهه دوم خرداد در حال تقویت است که اصلاح طلبان برای بازگشت به قدرت نیازمند یک «محلل» هستند و در صورتی که آقای خاتمی کاندیدا نشود، بهتر است در انتخابات ریاست جمهوری به جای طرح نامزدهایی که صلاحیت آنها تایید نخواهدشد به عنوان یک اقدام تاکتیکی از یکی از نامزدهای معتدل تکنوکرات یا اصولگرا حمایت کنند. این تئوری که توسط بخشی از اعضای کارگزاران مطرح شده است، هم هوادارانی جدی و هم مخالفانی جدی در جبهه اصلاح طلبان دارد.