آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۲
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

تاسیسات اتمی دیمون در تیررس موشک های حزب الله

منابع صهیونیستی هشدار دادند تمام نقاط استراتژیک اسرائیل در سرزمین های اشغالی در تیررس ده ها هزار موشک حزب الله قرار گرفته و این جنبش می تواند به نیابت از ایران به هر نقطه از اسرائیل که می خواهد ضربه بزند.

روزنامه هاآرتص در این باره تصریح کرد: پس از شکست در جنگ 33 روزه، صدور قطعنامه 1701 تنها پیروزی برای اسرائیل بود که می توانست جلوی تجهیز حزب الله به موشک های جدید را بگیرد اما با اهمال، این تنها موفقیت اسرائیل هم بر باد رفت هاآرتص می نویسد: پس از آنکه حزب الله توانست 40 هزار موشک کاتیوشا را به لبنان منتقل کرده و در انبارهای خود ذخیره کند (موشک هایی که بعضی از آنها به تاسیسات هسته ای دیمونا و تل آویو هم می رسد)، ایهود باراک به یاد آورد که در حضور وزیر خارجه فرانسه تهدید می کرد «اسرائیل تسلیم فرسایش تدریجی قطعنامه 1701 نخواهد شد».

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.