آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۲
اخبار ورزشی
۱۳

همه چیز در ماربلابه خوبی پیش می رود امالله تیم ملی در انتظار بازی تدارکاتی است

ملی پوشان فوتبال ایران روزانه دو بار در کمپ ماربلاتمرین می کنند.

درحالی که اعضای تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه گذشته برای برپایی اردویی ده روزه عازم اسپانیا شده بودند، تمرینات تیم ملی روزانه دو بار در کمپ ماربلاپیگیری می شود.

امکانات بدنسازی پیشرفته و پنج زمین تمرینی از جمله امکاناتی است که در اختیار تیم ملی ایران قرار داده شده و همکاری مناسبی بین مسئولان کمپ و اعضای تیم ملی وجود دارد.

یکی از نکات جالب شباهت ذائقه غذایی بازیکنان تیم ایران با مردم اسپانیاست که باعث شده بازیکنان مشکل تغذیه نداشته باشند. آب و هوای ماربلاهم با وجود نزدیکی به دریا، شرجی نیست و این شهر آب و هوایی مدیترانه ای دارد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران هر روز در دو نوبت برگزار می شود که صبح شامل تمرینات بدنسازی و بعدازظهر هم به انجام تمرینات پرفشار اختصاص دارد.

در تمرین دیروز همه بازیکنان به جز محسن خلیلی شرکت داشتند که خلیلی به دلیل مصدومیت زیرنظر دکتر خانلری و دکتر شهاب تمرین می کند.

تمرینات تیم ملی دیروز درحالی برگزار شد که قرار بود تیم ملی در دیداری دوستانه با تیم ماربلابازی کند که به دلیل تعویق در شروع رقابت های لیگ اسپانیا این بازی و همچنین دیدار با مالاگا لغو شد و هنوز دو تیم جانشین مشخص نشده است و اعضای کادر فنی به دنبال تدارک بازی با یک تیم باشگاهی هستند.

غلام نژاد اضافه شد نوری هم می رود

همچنین مجید غلام نژاد که به دلیل مشکل خروج نتوانسته بود، به همراه تیم ملی به اسپانیا سفر کند با حل مشکلش به جمع ملی پوشان اضافه شد.

مجید غلام نژاد ملی پوش تیم پاس همدان که به دلیل سرباز بودن نتوانسته بود به همراه سایر اعضای تیم ملی به اسپانیا سفر کند، بامداد شنبه به سایر ملی پوشان اضافه شد و از دیروز به همراه بازیکنان دیگر در تمرینات شرکت کرد.

هم چنین، «محمد نوری» دیگر بازیکن تیم ملی که نتوانسته بود روادید اسپانیا را دریافت کند با حل مشکل خروجی اش تا چند روز دیگر به بازیکنان تیم ملی در کمپ ماربلااضافه خواهد شد.