آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۲
شهرستان ها
۱۱

اختصاص جایگاه سوخت گاز طبیعی به تاکسی های قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از اختصاص یکی از جایگاه های توزیع گاز به تاکسی های این شهر خبر داد.

علیرضا اقبالیان درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر قم گفت: نرخ کرایه تاکسی باتوجه به روند رو به رشد تورم، 25 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه رانندگان مجاز به جابه جایی مسافران به صورت دربستی نیستند، افزود: ناهماهنگی های جدید در سطح کشور سبب نارضایتی رانندگان تاکسی شده که از این موارد می توان به کاهش سهمیه بنزین تاکسی ها، اتلاف بیش از حد وقت رانندگان تاکسی در صف پمپ گاز، مشکلات مکانیکی موتور خودروها که با سوخت گاز طبیعی بازدهی خوبی ندارد و مشکلات معیشتی این قشر اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم گفت: البته در استان قم کمک های شایانی به رانندگان تاکسی شده و بر همین اساس طبق مصوبات اخیر درجلساتی که با استاندار و فرماندار قم داشتیم، قرار شد برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و حضور بیشتر تاکسی ها در سطح شهر از هر جایگاه پمپ گاز طبیعی در سطح استان قم تعداد دو نازل دو طرفه به سوختگیری تاکسی ها اختصاص یابد.

اقبالیان افزود: همچنین بنابراین شد که یک جایگاه گاز طبیعی به صورت کامل در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد تا به شکل اختصاصی در هر ساعت روز با اتلاف وقت کمتر و به طور سریع تر عمل سوختگیری تاکسی ها انجام شود.