آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۲
حوادث
۱۵

جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج: نقش آفرینی ایران به عنوان الگو برای غرب قابل تحمل نیست

جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: آمریکایی ها از تغییر ساختار و رفتار زودهنگام ایرانیان ناامید هستند و متوجه شده اند که ایران در مقابل زورگویی کوتاه نمی آید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سپاه نیوز حجت الاسلام حسین طائب در جمع مسئولان بسیج دانشجویی بیش از 130 دانشگاه در اردوی تحول و تعالی بسیج دانشجویی در مشهد افزود: انقلاب اسلامی در تقابل با دشمن، فرآیندی را سپری کرده است که به سادگی قابل عبورکردن نیست.

وی افزود: در این تقابل راهبرد تغییر ساختار را با مقاومت ملت به تغییر رفتار و آن را به راهبرد مهار کشاندیم و امروز آمریکایی ها از تغییر ساختار و رفتار مردم ایران ناامید هستند.

جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور تصریح کرد: امروز آمریکایی ها برای محقق نشدن چشم انداز 20 ساله و برای اینکه ایران برای جهانیان در عرصه اداره زندگی مطلوب به الگویی تبدیل نشود، همه تلاش خود را در بعد داخلی و خارجی انجام می دهند.

طائب تاکیدکرد: نقش آفرینی جمهوری اسلامی از نظر فرهنگی درخاورمیانه و الگو قرارگرفتن در جهان برای غرب قابل پذیرش و تحمل نیست.

وی با اشاره به چالش هایی که دشمنان از ابتدا تاکنون سر راه کشور به وجود آورده اند، اظهار کرد: اگر بخواهیم تحول انجام دهیم و تعالی شکل بگیرد، باید روش و هدف خود را بازنگری کنیم.

طائب افزود: امام راحل با نوآوری و بیدارکردن مردم و به وجود آوردن انقلاب اسلامی، خط بطلانی بر طغیانی که استکبار و عوامل آن در کشور ما کرده بودند، کشید.

وی تصریح کرد: دانشجوی ما باید بداند در این سه دهه تهدیدات سیاسی ما چه بوده است و اگر کانون های شما جواب داد و گذشته را مطالعه کردید، چراغ راه آینده را هم می گیرید.