آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

رسوایی های لاپوشانی یک قدردانی شرم آور

مرکز بهاییت واقع در سرزمین های تحت اشغال صهیونیست ها، خبر قدردانی سران بهاییت از شیرین عبادی و کانون مدافعان حقوق بشر در ایران را که توسط شیرین عبادی تکذیب شد، رسما تایید کرد.

به گزارش منابع خبری، دفتر پیروان فرقه بهاییت واقع در «سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی» با صدور بیانیه ای خبر قدردانی سران بهاییت از شیرین عبادی و کانون مدافعان حقوق بشر در ایران را به خاطر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «حق آموزش و پرورش بهاییان» که توسط شیرین عبادی مورد تکذیب قرار گرفته بود رسما تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: «بهاییان ایران، خبر برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی را به مرکز این فرقه در سرزمین های تحت اشغال صهیونیست ها اطلاع دادند و دادن این قبیل اطلاعات از جانب «یاران ایران» به بیت العدل اعظم و پاسخ تشویق آمیز و رهنمود این نهاد به آنها به هیچ عنوان عمل بی سابقه ای نیست.»

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: «در 21 نوامبر 2007 مرکز ما در پاسخ به «یاران ایران» توصیه کرد که راه های ارتباط با سایر افراد و مؤسساتی که با مشکلات بهاییان همدردی دارند را بررسی کنند و به تلاش برای یافتن راه های قانونی در دفاع از حقوق دانشجویان بهایی ادامه دهند. در عین حال به آنها توصیه شد که مراتب قدردانی جامعه بهاییان ایران را به مرکز مدافعان حقوق بشر ابلاغ کنند.»