آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

سوغات آقای از فرنگ برگشته دیپورت شد

تلاش گروهک نهضت آزادی برای خودی جا زدن خویش در میان اصلاح طلبان و ارائه پیشنهاد نظارت بیگانگان بر انتخابات با اعتراض شماری از فعالان احزاب اصلاح طلب مواجه شد.

دراین باره محمدرضا راه چمنی رئیس شورای عالی حزب همبستگی تاکید کرد: هیچ گروه اصلاح طلبی نظارت خارجی بر انتخابات را قبول ندارد و آن را نقض استقلال کشور می داند. وی به باشگاه خبرنگاران گفت: همه ما چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، انقلاب کرده ایم که در داخل کشور مسائل خود را پیش ببریم نه اینکه دنبال بیگانگان باشیم.

میرهادی رئیس شاخه روحانیون حزب اعتمادملی هم با بیان اینکه «نهضت آزادی و ابراهیم یزدی خود را به اصلاح طلبان وصل نکنند» اظهار داشت: پیشنهاددهندگان نظارت خارجی می خواهند از آن علیه اصلاح طلبان و نظام استفاده کنند اما این سوءاستفاده کنندگان بدانند مدیریت کشور مانند انتخابات های گذشته، انتخابات سالمی برگزار می کند.

اسماعیل حق پرست عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار هم تاکید کرد ما اصلاح طلبان بلندگوی نهضت آزادی نخواهیم شد.

وی گفت: نهضت آزادی و ابراهیم یزدی گمان می کنند می توانند از طریق اصلاح طلبان و تندروهای اصلاح طلب حزب خود را به کرسی بنشانند، اما باید بدانند قطعا هیچ اصلاح طلبی به جز برخی واماندگان و تندروهای اصلاحات بلندگوی نهضت آزادی و ابراهیم یزدی نخواهند شد و تلاش وسیع آنان برای کشاندن پای بیگانگان به انتخابات ایران امری مذموم است.

گفتنی است چندماه پیش ابراهیم یزدی سفری به آمریکا داشت که ظاهرا نتیجه آن هماهنگی با اربابان آمریکایی، نسخه پیچی های اخیر در حوزه مسائل سیاسی بوده است.