آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار اقتصادی
۴

تسهیلات مرکز آمار برای جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها

کلیه افرادی که تاکنون موفق به تحویل پرسشنامه طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار نشده اند، از جمعه اول شهریورماه می توانند به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

دکتر محمد مدد رئیس مرکز آمار با بیان این مطلب گفت: تا روز پنج شنبه خانوارهای 6 نفره می توانند فرم های اطلاعاتی اقتصادی خانوار را تحویل مراکز و مدارسی که تعیین شده اند بدهند. از روز جمعه اول شهریورماه خانوارهای 7 نفر به بالاباید فرم ها را تحویل بدهند، لذا کلیه خانوارهایی که تاکنون موفق به این کار نشده اند می توانند فرم های خود را تحویل مدارس بدهند.

وی در مورد آخرین اطلاعات فرم اقتصادی خانوار گفت: در 15 روز اجرای این طرح 8 میلیون و 300 هزار خانوار در سراسر کشور پس از تکمیل فرم اطلاعات اقتصادی آن را به مراکز جمع آوری آمار تحویل داده اند.

وی افزود: تعداد کل جمعیت خانوارهای شرکت کننده در این طرح 27 میلیون نفر شده است و جمع آوری اطلاعات تا 10 شهریور سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: زمان تحویل اطلاعات اقتصادی خانوار به کارگروه تحول اقتصادی رئیس جمهوری آخر مهرماه است و مرکز آمار به راحتی می تواند اطلاعات را در زمان مقرر عرضه کند. وی استقبال مردم را از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها مناسب توصیف کرد و افزود: حضور 8 میلیون و 300 هزار خانوار از کل 17 میلیون خانوار ایرانی به نسبت خوب بوده و در 15 روز باقی مانده نیز استقبال به خوبی صورت خواهد گرفت.