آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار اقتصادی
۴

کوتاه اقتصادی

¤ نایب رئیس اتحادیه طلاو جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت سکه در بازار باز هم با کاهش قیمت همراه شود.

¤ رسول زرگر، معاون امور آب وزارت نیرو اعلام کرد اگر در استفاده بهینه از منابع آب در بخش کشاورزی اهتمام صورت گیرد، حجم تولید محصولات کشاورزی تا سه برابر سطح فعلی افزایش خواهد داشت.

¤ شرکت پالایشگاهی «مانگالور» هند از صادرات 210 هزارتن سوخت گازوئیل مازاد به ایران تا ماه دسامبر سال جاری خبر داد.

¤ با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین با پیش شماره های 4461، 4460، 4440 الی 4449، 4480 الی 4487، 7754 الی 7759 از امروز حداکثر به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

¤ «چهاردهمین کنفرانس بین المللی سازمان کیفیت آسیا و اقیانوسیه» به میزبانی ایران و با حضور 46 کشور جهان از روز شنبه دوم شهریورماه به مدت سه روز در مرکز همایش های صدا و سیما برپا می شود.

¤ مدیرکل دفتر امور زیربنایی فناوری اطلاعات گفت: فاز نخست سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات با تصویب در هیئت دولت به پایان رسیده و در آن چارچوب ها و مسیر حرکت در حوزه فناوری اطلاعات مشخص شده است.

¤ مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان این که یکسان سازی کدها، درآمدهای مخابرات را تا 15 درصد کاهش می دهد، اجرای این طرح را منوط به ابلاغیه شورای اقتصاد دانست.

¤ در مدت یک سال گذشته، 24هزار و 75 نفر دچار حوادث ناشی از کار شدند، که این حوادث باعث ازکارافتادگی کلی 260نفر شد.

¤ همایش فرماندهان مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و پایگاه های تابعه به میزبانی بانک تجارت برگزار شد.

¤ بانک ملی، سرویس پرداخت غیرحضوری جرایم راهنمایی و رانندگی را ارائه می کند.

¤ به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران آخرین مهلت پذیرش پرونده های جوایز و مشوق های صادراتی سال 86 در سازمان های بازرگانی استان ها و تشکل های نساجی 31مرداد ماه سال جاری اعلام شد.