آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
حوادث
۱۵

معاون رئیس قوه قضائیه: پرونده های جرایم سنگین باید با دقت بیشتری بررسی شود

مشهد- خبرنگار کیهان:

معاون اول قوه قضائیه خواستار بررسی پرونده های جرایم سنگین با دقت بسیار بالاتوسط مسئولان شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» در جمع مسئولان قضایی در مشهد گفت: بررسی دقیق پرونده های جرایم سنگین به کشف شبکه های اصلی منتهی می شود.

وی با اشاره به اینکه در برخورد با جرایم به ویژه جرایم مهم و سازمان یافته باید به همه ابعاد آن مسئله نگریسته شود گفت: متاسفانه امروزه در برخورد با جرایمی مانند موادمخدر تنها مسائل قضایی و انتظامی دیده می شود در حالی که باید به مسائل امنیتی، فرهنگی، دیپلماسی خارجی، صدا و سیما، مسائل اقتصادی و معیشتی و... نیز توجه ویژه صورت گیرد تا بتوان با ناهنجاری های مختلف اجتماعی به صورت همه جانبه برخورد کرد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اقدامات خوبی که در بخشهای نظارتی در قوه قضائیه در سالهای اخیر انجام شده گفت: ما در دستگاه قضایی باید به دنبال بازنگری به آنچه انجام شده باشیم و اثربخشی اقدامات را مورد بررسی قرار دهیم و این کار باید توسط مدیران و مسئولان قضایی با دقت انجام شود.

«غلامحسین اسماعیلی» دبیر شورای قضایی ویژه شرق کشور و دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز در این مراسم با اشاره به تلاش جهت برقراری وضعیت امنیتی در شرق کشور گفت: شورای قضایی ویژه شرق کشور ظرفیت بالایی برای تامین امنیت به ویژه در شرق کشور و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب دارد.