آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
تصویر روز
۱۰

میرعلایی: استقبال خوب مردم از «فرزند خاک» نشانه قضاوت درست آنان است

رضا چاوش

سید احمد میر علایی از جمله تهیه کنندگان سینمای ایران است که این روز ها فیلم «فرزند خاک » به تهیه کنندگی او روی پرده سینما هاست . توجه به سینمای انقلاب و دفاع مقدس یکی از شاخصه های اصلی کار این تهی کننده است.

میرعلائی در گفت وگویی با پایگاه هیئت اسلامی هنرمندن ( هنرنیوز) درباره فیلم اخیرش گفت: اینکه در این مدت کوتاه این فیلم با استقبال خوب مردم روبرو شده است، نشانه قضاوت درست و شعور بالای مردم است.

وی با بیان اینکه این فیلم با توجه به ساختار و محتوای جذاب خود توانست تایید همه سلیقه ها و دیدگاه ها را بدست آورد، اضافه کرد: متاسفانه امسال فیلم های خوب در جمع فیلم های تولید شده به تعداد انگشتان دست هم نیست که این زنگ خطری برای جامعه است.تهیه کننده فیلم فرزند خاک با بیان اینکه این فیلم توانسته است چند جایزه از جشنواره منتقدان و همچنین جشنواره بین المللی فجر بدست آورد گفت: از این فیلم برای شرکت در چند جشنواره بین المللی نیز دعوت شده است.

میرعلائی با انتقاد از تبلیغات زیاد فیلم های بدنه که مبلغ بعضی از ناهنجاریهای اجتماعی هستند افزود: این نوع فیلم ها متاسفانه با تنزل ذائقه مخاطب و از سویی امکان تبلیغات گسترده خوب فروش می کنند.

سیداحمد میرعلایی ، فعالیت هنری خود را با بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر و فعالیت سینمایی خود با بازی در فیلم پرچمدار آغاز نمود و از دیگر فعالیت های او در زمینه فیلمسازی، منشی گری صحنه، گویندگی فیلم، دستیاری کارگردان و مدیریت تولید نیز می باشد.

او همچنین تا کنون دستیار کارگردان فیلم گذرگاه ، منشی صحنه فیلم حماسه دره شیلر ، بازیگری در فیلم های هراس ،حماسه دره شیلر و زندان دوله تو، تهیه کنندگی فیلم هایی چون مرثیه برف ، وعده دیدار وسرعت و فعالیت های دیگری نظیر مجری گری طرح ، مدیر تولید ، جانشین مدیر تولید، تدوین و... را نیز در کارنامه کاری خود دارد.