آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار ورزشی
۱۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:آدم های کوچک می خواهند نظر خود را به انقلاب تحمیل کنند

قم- خبرنگار کیهان:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از افراد با قد و قواره های کوچک می خواهند نظر خود را به انقلاب تحمیل کنند.

محمد حسین صفارهرندی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری طلیعه ظهور که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه«س» برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باید جریان هایی که افکار منحرف را در جامعه ترویج می کنند شناسایی شوند. بخشی از این جریان ها ریشه در داخل و برخی ریشه در خارج از کشور دارند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر کارهای خوبی در این زمینه شده و گروه های کارشناسی ویژه ای برای برخورد با این جریان های منحرف تشکیل شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش علما و فرهیختگان در ارتقای سطح خردورزی جامعه گفت: آنان باید تلاش خود را به کار گیرند تا سطح خرد و اندیشه مردم بالارود تا آنها بتوانند درست را از نادرست تشخیص دهند.

وی افزود: آسیب شناسی بحث مهدویت برای مقابله با عناصر سودجو یک مسئله ضروری است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بخواهیم در کشور به ولایت واقعی عمل کنیم باید در مسیری حرکت کنیم که اگر حضرت مهدی(عج) ظهور کرد ما در مسیر آن حضرت قرار داشته باشیم.

صفار هرندی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مدعیان دروغین ارتباط با حضرت ولی عصر(عج) گفت: رهبر معظم انقلاب به روشنی اقدامات این افراد که به دکان داری و پرگویی های بی جا می پردازند، رسوا کردند.

وی با اشاره به استقبال هنرمندان در جشنواره فرهنگی، هنری طلیعه ظهور گفت: کسانی که با هنر خود قدم در راه تولید آثار مهدوی برمی دارند، باعث توسعه معرفت مهدوی در سطح جامعه می شوند.

چهارمین جشنواره طلیعه ظهور سه شنبه شب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مقامات محلی و شخصیت های علمی و فرهنگی پایان یافت. در این مراسم از نفرات برگزیده در بخش های فیلمنامه، عکس، وبلاگ نویسی، خطاطی، نقاشی و... تجلیل به عمل آمد.