آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۹۸
مسکن و عمران
۷

بخشی از سود تسهیلات خریداران مسکن در بافت فرسوده پرداخت می شود

مدیرکل روابط عمومی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران اعلام کرد: بخشی از سود تسهیلات در قالب یارانه به خریداران و سازندگان واحدهای مسکونی در بافت فرسوده پرداخت می شود.

«علی اشرف پور حسینقلی» در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: براساس قوانین بودجه سال های 84، 85 و 86 کل کشور، وزارت مسکن و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران) در نظر دارد بخشی از سود تسهیلات دریافتی از سوی خریداران و سازندگان واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده را به صورت یارانه پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: برخی از افراد مذکور که از شبکه بانکی کشور (بانک های دولتی و خصوصی) برای ساخت واحدهای مسکونی در محدوده بافت های فرسوده شهری وام دریافت کرده اند، تاکنون برای دریافت یارانه و کمک سود تسهیلات مراجعه نکرده اند.

این مقام مسوول اضافه کرد: افراد واجد شرایط می توانند برای بررسی شرایط دریافت یارانه از بانک عامل به شرکت عمران و مسکن سازان استان مربوطه مراجعه نمایند.

وزارت مسکن و شهرسازی پیش تر اعلام کرد: سال گذشته براساس برنامه ریزی صورت گرفته بالغ بر 50هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده کشور ساخته شد و انتظار می رود در سال جاری این میزان افزایش یابد.