آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۱
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

آفرین! دیگران هم یاد بگیرند

اظهارات حسن روحانی مبنی بر از دست دادن فرصت طلایی درحوزه سیاست خارجی که در مراسم افطاری حزب اعتدال و توسعه ایراد شده بود مورد استقبال شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در همین راستا سایت وزارت خارجه این رژیم که بازتاب دهنده نظرات مسئولین رژیم غاصب قدس می باشد نوشته: حسن روحانی در دیداری که با جمعی از فعالان حزب اعتدال و توسعه داشت، ازجمله گفت: «دولت نهم در سه سال گذشته نتوانست به خوبی از فرصت های طلایی که برای نظام و کشور در شرایط خاصی ایجاد شده بود استفاده کند».

این سایت در ادامه حمایت از سخنان روحانی آورده است: اهمیت سخنان روحانی (دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی- که مسئول مذاکرات اتمی ایران با کشورهای خارجی در دولت خاتمی بود) به ویژه در آن است که وی همچنان در شورای عالی امنیت ملی است و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز به عهده دارد و همزمان عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه روحانیت مبارز نیز می باشد.

ادعاهای حسن روحانی که مورد استقبال محافلی نظیر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته، درحالی عنوان می شود که در دوره مدیریت وی بر پرونده هسته ای عملا در ازای حدود 3سال تعلیق تمام فعالیت های اتمی، طرف اروپایی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.