آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۱
اخبار کشور
۱۴

در دانشگاه علم و صنعت صورت گرفت

ملاقات چهره به چهره رئیس جمهور با مردم شرق تهران

رئیس جمهور دومین پنجشنبه از ماه مبارک رمضان را به ملاقات چهره به چهره با جمعی از مردم منطقه شرق تهران اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد عصر پنجشنبه با حضور در دانشگاه علم و صنعت باشماری از مردم شرق تهران دیدار و گفت گو کرد وطرح ها ، پیشنهادات و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرارداد.

رئیس جمهور در این دیدار رو در رو با اقشار مختلف مردم شرق تهران از جمله جانبازان ، جوانان ، مهندسین ، تولیدکنندگان، بانوان و فرهنگیان دیدار کرد.

حمایت از طرح اشتغال زایی، مساعدت برای فعالیت های پژوهشی در زمینه بیو تکنولوژی، حمایت از سرمایه گذاری در عرصه هوا فضا، مساعدت برای تجهیز بیمارستان آرش به منظور تبدیل آن به بیمارستان جامع بانوان و برخی مشکلات شخصی و نیز شکایت از شهرداری ها، از جمله موارد مطرح شده از سوی ملاقات شوندگان بود که رئیس جمهور دستورات لازم را برای رسیدگی و پی گیری صادر کرد.

در این ملاقات همچنین دو نفر از جانبازان به نمایندگی از جانبازان قطع نخاع، مشکلات و درخواست های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند و خواستار ساخت مرکز جامع توانبخشی برای جانبازان قطع نخاع شدند که دکتر احمدی نژاد بلافاصله با وزیر بهداشت و درمان تماس گرفت و دستورات لازم را برای تجهیز یکی از مراکز موجود و اختصاص آن به جانبازان قطع نخاع صادر کرد.

همزمان با ملاقات رئیس جمهور جمعی از مشاوران و معاونان وی نیز با شمار دیگری از مردم این منطقه دیدار کردند و مسایل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.

رئیس جمهور پنجشنبه هفته گذشته نیز با جمعی از مردم شهرستان ری ملاقات چهره به چهره داشت.