آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۱
شهرستان ها
۱۱

سخنگوی دولت: دوران عمران و آبادانی کردستان آغاز شده است

سنندج - خبرنگار کیهان:

سخنگوی دولت در سفر به کردستان مراحل اجرائی مصوبات هیئت دولت در این استان را مورد بازدید قرار داد.

دکتر غلامحسین الهام در دیدار با مردم روستای کول از توابع بخش سارال شهرستان دیواندره گفت: دولت نهم یکی از برنامه ها و سیاستهای خود را نهادینه کردن عدالت در جامعه قرار داده و در طول سه سال گذشته هیچ نقطه دوری از دید دولت پنهان نمانده است.

سخنگوی دولت در بازدید از مراحل اجرای طرح راه سازی به روستاهای بخش سارال دیواندره امنیت و آرامش پایدار در کردستان را مرهون مشارکت مردم و مسئولان نظام دانست و گفت: امروز در سایه وحدت و مشارکت مردم دوران عمران و آبادانی این استان مرزی آغاز شده است.

الهام با اشاره به اهداف و برنامه های دولت عدالت محور در راستای محرومیت زدایی گفت: رویکرد کلان دولت نهم با راهبرد سفرهای استانی به منظور برقراری رابطه بین دولت و مردم و تسریع در حل مشکلات و اجرای طرح ها صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور به استان کردستان یادآور شد: در دور اول سفر هیئت دولت به کردستان مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که خوشبختانه در حال حاضر بخش زیادی از این مصوبات به بهره برداری رسیده و بقیه نیز وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده اند.

وی به ساخت شبکه ای گسترده از راهسازی در روستاهای صعب العبور بخش سارال اشاره کرد و گفت: طرح راهسازی در عمق کوهستانهای سخت گذر این منطقه نمونه ای عینی از خدمات دولت در مناطق دوردست است.