آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۱
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

دستگیری توزیع کننده مشروبات الکلی

هشترود- خبرنگار کیهان: احسان-ع قاچاقچی مشهور مشروبات الکلی در حال حمل مشروبات الکلی در محور هشترود- مراغه دستگیر شد. در بازرسی از خودرو این قاچاقچی تعداد 100 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی کمیاب کشف شد. نامبرده مشروبات را از استان های آذربایجان غربی و کردستان تهیه و به تهران ارسال می کرد. از نامبرده یک دستگاه بی سیم کشف و وی به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

تعطیلی کارخانه های آلوده

کرج- خبرنگار کیهان: 6 کارخانه آلاینده هوا و محیط زیست در کرج تعطیل شدند. این کارخانه ها با حکم قضایی و به دلیل عدم دفع اصولی پسماند صنعتی و آلودگی محیط زیست تعطیل شدند.

دستگیری 5 قاچاقچی انسان

5 عضو یک باند قاچاق انسان در شهرستان رباط کریم دستگیر شدند. این افراد ملکی مخروبه متعلق به فردی به نام علی-ه در کنار بزرگراه تهران- ساوه را به مرکز نگهداری اتباع خارجی تبدیل کرده بودند. در این ملک دو اتاق به شکل بازداشتگاه احداث و 5 افغانی در حال نگهبانی از این مکان بودند که همگی دستگیر شدند. با گشودن اتاق ها توسط پلیس 16 افغانی که در اتاق ها زندانی بودند به مرکز پلیس انتقال یافتند. این 16 نفر اعتراف کردند که توسط دو نفر افغانی به نام های فضل الله و جبار با کامیون از مرز افغانستان به رباط کریم انتقال یافتند. قاچاقچیان در قبال انتقال آنان به ایران از هر یک مبلغ 6 میلیون ریال دریافت کرده بودند.

کشف 100 گوشی تلفن همراه

زنجان- خبرنگار کیهان: پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مبارزه با قاچاق کالاموفق شدند از دو دستگاه سواری پژو 100 دستگاه گوشی همراه نوکیا و 20 طاقه پارچه خارجی کشف کنند.

آتش در انبار علوفه

براثر اتصال سیم برق در روستای خبرلای شهرستان طارم 3 انبار علوفه در این روستا آتش گرفت. به دنبال وزش باد حریق به انبار و علوفه های همسایگان سرایت کرد و خساراتی به بار آورد.

دستگیری سارق و شرور مسلح

برازجان- خبرنگار کیهان: مجید - ه رئیس فراری یک باند سارقان مسلح و شرارت برازجان در کازرون به دام پلیس افتاد. اعضای این باند در مهر ماه سال گذشته توسط پلیس دستگیر شدند اما رئیس باند موفق به فرار شده بود که سرانجام در مخفی گاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.