آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۱
حوادث
۱۵

حوالی پل شهید سلطانی کرج خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس جان 12نفر را گرفت

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج اعلام کرد: سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه کرج، 12کشته و هفت مجروح به جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: این اتوبوس از تهران به سمت کرج در حرکت بود که ساعت شش صبح جمعه در حد فاصل پل کلاک و پل شهید سلطانی کرج به علل نامعلومی از مسیر خارج و به داخل رودخانه سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، به دنبال این حادثه ماموران آتش نشانی، پلیس راه و امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج اعلام کرد: همه مجروحان این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان های کرج انتقال یافتند.

گفته می شود، این اتوبوس از خرم آباد به سمت استان تهران در حرکت بوده که پس از پیاده کردن تعدادی از سرنشینان در ترمینال تهران درصدد انتقال مابقی مسافران به کرج بود که دچار حادثه شد.

عملیات امداد و نجات و جابجایی این اتوبوس حدود سه ساعت بطول انجامید.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس فرمانده پلیس راه استان تهران اعلام کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده علت اصلی این حادثه بود.

«علی آقا یاری» مسئول انتظامات بیمارستان شهید مدنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اسامی هشت مجروحی که در این بیمارستان بستری شده اند را به این شرح اعلام کرد: نیما و ابراهیم زاهدی، غزال و فرشاد غیاثوند، سجاد ملک شاهی، جواد زردیان، فاطمه احمدی و وحید باباخانی.وی افزود: نیما زاهدی شش ساله در حال حاضر در بخش «آی سی یو» این بیمارستان بستری بوده و هفت مجروح دیگر در بخش عادی تحت درمان قرار دارند.

همچنین یک منبع آگاه در بیمارستان امام خمینی کرج اسامی سه مجروحی که به این بیمارستان منتقل شده اند را اعلام کرد.

به گفته وی، فاطمه دارابی 18ساله، نگین زاهدی هفت ساله و فاطمه غیاثوند 9ساله، سه مجروحی هستند که در این بیمارستان بستری شده و حال عمومی آنها از سوی پزشکان خوب توصیف شده است.راننده این دستگاه اتوبوس موسی محمدزاده 40ساله بوده است که پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی فوت کرده است.