آرشیو سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۴۰۳۹
ایران زمین
۱۹

لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت های بی پایان مازندران

ساری - خبرنگار «ایران»: استان پهناور و حاصلخیز مازندران، نیازمند سرمایه گذاری بیشتر برای استفاده از ظرفیت های بی پایان خود است.

مهندس یوسف نژاد نماینده مردم مازندران در مجلس هشتم با حضور در دفتر نمایندگی «ایران» در ساری گفت: راه، فرودگاه، صنعت، گردشگری، انرژی، دریا و مهار آب ها از جمله محورهایی است که استان نیاز به توجه و سرمایه گذاری بیشتر دارد.

وی با مؤثر دانستن سفرهای استانی هیات دولت در توسعه استان، خواستار تداوم توجهات شد. وی در این نشست صمیمی بر لزوم تعامل بیشتر مدیران و مسئولان با مجمع نمایندگان استان تاکید کرد و گفت: با وفاق و پیگیری می توان برای توسعه استان گام های مهمی برداشت. به گفته وی، استان به اندازه تولیداتش از اعتبارات ملی بهره مند نیست.

نماینده مردم ساری در ادامه به تشریح تلاش های صورت گرفته در حوزه نمایندگی ساری پرداخت و گفت: ساخت کمربندی شمال و جنوب، پالایشگاه، نمایشگاه بین المللی، سد منطقه احمدآباد و جاده اختصاصی فرودگاه جزو پیشنهادها برای مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به استان است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با تمرکز رسانه ها بر روی توانمندی ها و نیازها، شرایط برای استفاده کامل تر از ظرفیت ها فراهم آید.