آرشیو سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۸۸
صفحه آخر
۱۶

پیشنهادها

؟نشست «خنیاگر شیراز: حافظ در عرصه ادبیات تطبیقی»:

امروز ساعت 16 در آستانه روز بزرگداشت حافظ، نشست «خنیاگر شیراز: حافظ در عرصه ادبیات تطبیقی» در شهرکتاب مرکزی تهران برگزار می شود. در این نشست که تاثیرگذاری شعر حافظ بر شاعران و نویسندگان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی بررسی می شود، اصغر دادبه، محمود حدادی، علیرضا انوشیروانی و طهمورث ساجدی سخنرانی می کنند. شهر کتاب مرکزی تهران در تقاطع خیابان حافظ و زرتشت واقع است.

؟نمایشگاه آثار میرحسین موسوی در اصفهان: از دیروز در موزه هنرهای معاصر اصفهان آثار نقاشی و عکس های معماری میرحسین موسوی رئیس فرهنگستان هنر افتتاح شده است. این نمایشگاه شامل نقاشی های 10 سال اخیر و تصاویری از معماری های این هنرمند طی چهار دهه فعالیت حرفه یی وی است. در این نمایشگاه، بیش از 180 اثر ارائه خواهد شد که بسیاری از آنها برای نخستین بار به نمایش درمی آید.

?نمایش فیلم مستند «دیوان قضا»:امروز ساعت 30/17 در خانه فیلم نور موزه هنرهای دینی امام علی(ع) فیلم مستند «دیوان قضا» ساخته سیمین فلاح زاده تهرانی نمایش داده می شود. دیوان قضا روایتگر زندگی و شرح فعالیت های 40 ساله کاری عکاس برجسته ایرانی کامران عدل است که در جشنواره پروین اعتصامی نیز شرکت داشته است و در هفته فرهنگی باغ فردوس انتخاب شده است. جلسه نقد این فیلم هم با حضور کارگردان و محمد شیروانی برگزار می شود.