آرشیو سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۸۸
صفحه آخر
۱۶

چهره ها

؟تقدیر موسسه فیلم امریکا از مایکل داگلاس: مایکل داگلاس بازیگر برنده اسکار 11 ژوئن 2009 در مراسمی در لس آنجلس جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم امریکا AFI را دریافت می کند. به گزارش مهر کرگ داگلاس پدر مایکل نیز سال 1991 جایزه افتخاری موسسه فیلم امریکا را دریافت کرد. بازیگر و تهیه کننده 64ساله با ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه گفت: به خصوص از اینکه 18 سال پس از پدرم این جایزه را می گیرم، تحت تاثیر قرار گرفتم.

؟اسپیلبرگ با هندی ها شرکت فیلمسازی راه اندازی می کند:

اسپیلبرگ فیلمساز برنده اسکار و از چهره های اصلی استودیو دریم ورکس روز یکشنبه به همکاری طولانی خود با استودیو پارامونت پایان داد تا با همکاری هندی ها یک شرکت فیلمسازی جدید تشکیل بدهد.استیون اسپیلبرگ به پیروی از گرایش فعلی هالیوود در استفاده از صنعت در حال شکوفایی بالیوود با همکاری شرکت ریالنس ای دی یی گروپ هند یک شرکت فیلمسازی در هالیوود راه اندازی می کند.

؟«لوکلزیو» زندگینامه خود را منتشر کرد: «ژان ماری گوستاو لوکلزیو» که این روزها نامش در فهرست برندگان احتمالی نوبل ادبیات سال 2008 شنیده می شود، کتاب تازه یی در فرانسه منتشر کرد. به گزارش فارس به نقل از روزنامه لوموند چاپ پاریس خود زندگینامه «شعر گرسنگی» نوشته «ژان ماری گوستاو لوکلزیو» نویسنده بزرگ فرانسوی به تازگی راهی بازار کتاب این کشور شد.