آرشیو سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۸۸
صفحه آخر
۱۶

دریچه

؟«سه زن» در جشنواره فیلم سن لوئیز آرژانتین: فیلم سینمایی «سه زن» ساخته منیژه حکمت به بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم سن لوئیز آرژانتین راه یافت.جدیدترین ساخته سینمایی حکمت در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم سن لوئیز آرژانتین به نمایش درمی آید که از 31 اکتبر تا هشتم نوامبر (10 تا 18 آبان ماه) برگزار می شود.

؟رسیتال آواز پری زنگنه در فرهنگسرای نیاوران: رسیتال آواز پری زنگنه (ویژه بانوان) 18 و 19 مهرماه ساعت 30/18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. زنگنه در این کنسرت پس از اجرای اپرا قطعاتی از موسیقی کلاسیک، موسیقی ملل و برخی از ساخته های آهنگسازان معاصر ایرانی را بر اساس اشعاری از فروغ فرخزاد، سهراب سپهری، احمد شاملو و ثمین باغچه بان اجرا می کند.

؟کنسرت گروه موسیقی «شمس» در سانفرانسیسکو برگزار شد: گروه موسیقی شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری درامریکا کنسرت اجرا کرد. به گزارش ایلنا این گروه موسیقی تنها برای یک شب در سانفرانسیسکو و در آمفی تئاتر هربست به اجرای برنامه پرداخت. گروه شمس در این برنامه قطعات موسیقی خود را با اشعاری از مولانا و با مضمون صلح اجرا کردند. این برنامه همچنین با اجرای رقص سماع گران قونیه همراه بود: نمایشی که در آخرین کنسرت این گروه که مردادماه امسال در سعدآباد برگزار شد، به دلیل عدم دریافت مجوز لغو شد.