آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۳
شهرستان ها
۶

مدیر کل امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد: آغاز طرح تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه های اروپایی و علوم پزشکی تبریز

تبریز-خبرنگاررسالت:

مدیر کل امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طرح تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه های اروپایی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز آغاز شد.

امیرافشین خاکی در جمع خبرنگاران افزود: این طرح تبادل در مرحله نخست بین دانشگاه های آکسفورد و کمبریج انگلستان و دانشگاه کیل آلمان با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام می شود و در مرحله بعدی با سایر دانشگاه های معتبر جهان نیز برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تبادل افکار و تجربیات علمی دو طرف صورت می گیرد اظهار داشت: برگزاری کارگاه های علمی متعدد یکی دیگر از طرح های مشترکی است که بین این دانشگاه ها برگزار می شود.

خاکی از برگزاری یک کارگاه آموزشی، با موضوع زنان و زایمان و مدیریت بیمارستانی با حضور استادانی از دانشگاه های آکسفورد و کمبریج انگلستان در مرکز درمانی الزهرای تبریز خبر داد وافزود: دراین کارگاه تلاش می شود تا شرکت کنندگان ضمن ارتقای سطح علمی خود، تجارب مفید درمانی رایج در انگلستان با شیوه های رایج در ایران را مقایسه کنند.