آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۶۶۳۲
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

بازنشسته قبل از سال80: از آنجا که فرهنگیان بازنشسته قبل از سال 80 هنوز پاداش پایان 30 سال خدمت خود را دریافت نکرده اند، بهتر است برای تحویل اقساطی خودروی پراید در اولویت قرار گیرند. حال آنکه اولویت در این امر را به بازنشستگان جدید داده اند که تمامی مطالباتشان را دریافت کرده اند.

از خریداران واحدهای مسکونی مجتمع: حدود 4 سال پیش برای خرید واحد مسکونی در مجتمع دی. بی. بی. وزارت مسکن و شهرسازی در قرچک ورامین اقدام کردیم و با اینکه خانه هایمان آماده شده است، معلوم نیست چه زمان آنها را تحویل ما می دهند. همچنین فاضلاب مجتمع مزبور بالازده و مشکلاتی ایجاد کرده است که جا دارد این را هم اعلام کنند که مشکل مزبور چه زمانی حل خواهد شد.

تهران - یک بیمار: به یک فوق تخصص ریه مراجعه کردم و پس از پرداخت حق ویزیت، 10 هزارتومان دیگر از من گرفتند و ظرف 2 دقیقه منشی مطب به وسیله دستگاه کوچکی از من آزمایش تنفس به عمل آورد، سوال اینجاست که اولاچرا به جای متخصص ریه منشی مطب این آزمایش را انجام داد و چرا بابت یک آزمایش ساده از من مبلغ یاد شده را گرفتند؟

تنکابن - یک شهروند: گاهی در شهرداری عباس آباد تنکابن با ارباب رجوع به صورت سلیقه ای رفتار می شود حال آنکه برخورد با تمامی آنان باید یکسان و خوب باشد.

جوابیه روابط عمومی ناجا

احتراما پیرو نامه شماره 36/4/404/04/22/108 - 87/8/29 در خصوص مطلب مندرج در صفحه 22 مورخ 87/8/22 آن روزنامه تحت عنوان «پارک خودرو در خیابان 15 خرداد و اطراف بازار تهران» به اطلاع می رساند:پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به منطقه مربوطه ابلاغ نموده در خصوص پارک خودرو در خیابان 15 خرداد و اطراف بازار تهران موارد مشروحه ذیل اعلام می گردد:-1 با هماهنگی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران نسبت به ساماندهی گاری ها اقدام نماید.-2 مطابق آیین نامه راهنمایی و رانندگی با کلیه تخلفات ساکن (پارک ممنوع، حریم تقاطع، توقف دوبله، هر نوع تخلف منجر به سد معبر) به شدت برخورد و اجازه تخلف به رانندگان را ندهند.