آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۶۶۳۲
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی،هنری

کتابخانه دارآباد ازمراکز فرهنگی هنری منطقه یک همزمان با سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه تلخیص کتاب می نماید..این مسابقه از 10لغایت 25بهمن ماه در کتابخانه دارآباد برگزار می گردد.

طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان تهران حجت الاسلام محمد قدوسی پور به عنوان سرپرست امور اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تهران منصوب شد وی پیش از این سرپرستی اداره اوقاف کرج را به عهده داشت.

14 دومین نشست ماهانه برنامه ادبی جدید نقد برتر به بررسی کتاب”نامه هایی به یک نویسنده جوان” اثر ماریو بارگاس یوسا اختصاص دارد.علاقمندان برای استفاده از این برنامه می توانند روز دهم بهمن از ساعت 16تا 18 به تالار مبارک فرهنگسرای بهمن مراجعه نمایند.

“جشنواره ملی خاطره ها” که توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود با اجرای جدیدی از سرودهای انقلابی توسط خوانندگان اصلی آنها همراه خواهد بود.جشنواره خاطره ها 12 بهمن توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان صداوسیما در ساختمان گنجینه اسناد ملی برگزار می شود.

فرهنگسرای طبیعت به منظورارتقای سطح آگاهی جوانان نسبت به امر مهم ازدواج اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج موفق در روزهای پنج شنبه هر هفته نموده است.