آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۶۶۳۲
شهرستان ها
۸

فرماندار بناب: پوشش تحصیلی در بناب در تمام مقاطع تحصیلی بالاتر از 95 درصد می باشد

بناب-خبرنگاررسالت:

فرماندار بناب در همایش بزرگ شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران پوشش تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی مدارس کشور بالاتر از 95 درصد می باشد.

بهنام رضوانی که در جمع مسئولین، متولیان آموزش و پرورش و روسای انجمن های اولیا و مربیان مدارس بناب سخن می گفت با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی و غزه اظهار داشت: پیروزی مردم غزه در این جنگ مشهود است و سران رژیم غاصب صهیونیستی نتوانستند به اهدافی که از این جنگ داشتند برسند و مقاومت توانست با الگوگیری از جنگ 8 ساله ایران اسرائیل را زمینگیر کند.

وی ادامه داد: این جنگ باعث بی آبرویی کشورهای غربی طرفدار حقوق بشر و رژیم جعلی صهیونیستی شد و برخی کشورهای عربی هم که در قبال کشتار مردم بی دفاع غزه خصوصا زنان و کودکان این منطقه سکوت کردند، شرمسارتر از همیشه هستند.

رضوانی در بخش دیگری از سخنانش نهاد اولیا و مربیان را پل ارتباطی بین مدارس و خانواده ها دانست و عنوان نمود: این ارتباط باید به صورت فعال عمل کند و تربیت اولویت اصلی آن باشد.

فرماندار بناب از بی تفاوتی برخی اولیا نسبت به دانش آموزان ابراز تاسف کرد و گفت: ارتباط و تعامل با دانش آموز باید مداوم باشد و احترام به معلمین و رعایت نظم و انضباط از سوی آنان تذکر داده شود.

وی افزود: صرفا حضور در کلاس و اخذ مدرک کارساز نیست و بایستی سرمایه گذاری ها برای تربیت دانش آموزان افزایش یابد، نه بر روی تشریفات و وضع ظاهری آنان.