آرشیو دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۸۸۲
حوادث
۱۵

10 آهوی وحشی، مهریه یک زن جوان

گروه حوادث: زنی به خاطر اختلاف با شوهرش مهریه خود را که 10 راس آهوی وحشی است به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما در جریان رسیدگی به این پرونده که در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک انجام شد، زنی به نام زلیخا خواستار دریافت مهریه اش که 10 راس آهوی وحشی است، شد.

او به قاضی حسن عموزادی گفت: من و شوهرم غلامرضا حدود دو سال است که در تهران سکونت داریم. قبل از این در یکی از شهرستان های کوچک اطراف بوشهر زندگی می کردیم و همسرم در یکی از اداره های دولتی مشغول به کار بود اما محل کار او به تهران منتقل شد و مجبور شدیم به اینجا بیاییم. چند ماه اول زندگی مان به خوبی گذشت اما شغل غلامرضا باعث شده بود کمتر همدیگر را ببینیم. او صبح خیلی زود به سرکار می رفت و شب ها هم تا دیروقت آنجا بود. وقتی هم که به خانه می آمد فقط فرصت داشت شام بخورد و بخوابد. تحمل چنین وضعی برایم خیلی سخت بود.

من در تهران کسی را ندارم و از صبح که همسرم بیرون می رفت منتظر می ماندم زودتر برگردد اما وقتی هم که به خانه می آمد، خسته بود و با من حرف نمی زد. این شرایط ادامه داشت و هر روز روابط ما سردتر می شد. در حالی که دو سال این وضع را تحمل کرده بودم یک شب غلامرضا طبق معمول دیروقت به خانه آمد. او خسته به نظر می رسید و من سعی کردم با او کمی شوخی کنم تا خستگی از تنش بیرون بیاید اما وی برخورد تندی با من کرد. غلامرضا گفت همسران همکارانش تحصیلات بالادارند و از اینکه من دیپلمه هستم ناراضی است. گاهی بین ما درگیری های جزیی پیش می آمد ولی آن شب رفتار غلامرضا به حدی زننده بود که شبانه از خانه خارج شدم و به منزل پدرم در شهرستان برگشتم. زلیخا ادامه داد: هنگام عقدمان من مهریه ام را 10 راس آهوی وحشی تعیین کرده بودم و الان هم به خاطر بدرفتاری های شوهرم قصد دارم مهریه ام را اجرا بگذارم. به دنبال اظهارات این زن قاضی عموزادی رسیدگی به این پرونده را به جلسه بعد موکول کرد.