آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۶۶۸۸
شهرستان ها
۱۵

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین: ضریب نفوذ اینترنت در استان قزوین 54 درصد رشد یافت

قزوین- خبرنگار رسالت:

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: در سال گذشته ضریب نفوذ اینترنت در استان 54 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

جلال پور شاکر با اشاره به رشد چشمگیر اینترنت در سال گذشته افزود: در حال حاضر ضریب نفود اینترنت با 54 درصد رشد نسبت به سال گذشته به رقم 51/37 درصد افزایش یافته که نشانگر استقبال مردم استان به استفاده از دنیای اطلاعات شبکه جهانی بوده است. این مسئول بیان کرد: دستیابی به این موفقیت با واگذاری 244 پورت دیتای ملی و ارائه اینترنت پر سرعت به یک هزار و 850 مشترک تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در ادامه از رشد 42/23 درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته با واگذاری 104 هزار شماره تلفن همراه ضریب نفوذ تلفن همراه با 8/22 درصد افزایش به 42/23 درصد رسیده است. پور شاکر افزود: در سال گذشته جهت پوشش دهی بهتر و ارائه سرویس مطلوب تر به مشترکین 56 دستگاه Bts تلفن همراه به سیستم های مخابراتی استان اضافه شده که به طور میانگین 25 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی به اهتمام شرکت مخابرات در سال گذشته برای خدمت رسانی به روستاییان اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت به 32 روستای استان ارتباط رسانی و به 52 روستا تلفن منزل واگذار شده که در حال حاضر 817 روستای استان از نعمت تلفن برخوردار هستند.