آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۶۷
صفحه آخر
۱۶

دبیرکل حزب الله:

آماده مقابله با تهاجم احتمالی اسرائیل هستیم

دبیر کل حزب الله لبنان گفت، زمان پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

به گزارش شبکه خبر، سیدحسن نصرالله در یک سخنرانی از پیش اعلام نشده درباره رزمایش آتی رژیم صهیونیستی موسوم به «نقطه تحول سوم» که دشمن صهیونیستی قرار است اواخر این ماه اجرا کند اظهار داشت، مقاومت در مقابل هر گونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی آماده و هوشیار است.

وی تاکید کرد، در شرایط کنونی مقاومت گزینه های زیادی از جمله اندیشه فرهنگ و سیاست در اختیار دارد که باعث پیروزی خواهد بود اما مهمترین گزینه ای که در حال حاضر برای جلوگیری از تجاوز و اشغال دشمن صهیونیستی فرا روی ما قرار دارد مقاومت جهادی است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیداری و هوشیاری را شرط اساسی و مهمترین شرط برای ادامه مقاومت، ادامه نهضت و انقلاب خواند و تاکید کرد، ملت همیشه مقاوم لبنان هوشیار و آماده با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد.

سیدحسن نصرالله بار دیگر برگزاری این رزمایش را توجیه شکست های رژیم اشغالگر قدس در جریان جنگ 33 روزه با لبنان و جنگ 22 روزه غزه عنوان کرد و گفت: همانگونه که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ های گذشته به هیچ یک از اهداف خود نرسید در صورت بروز جنگ های احتمالی آینده نیز به هیچ هدفی نخواهد رسید.

وی افزود، من به دشمن صهیونیستی می گویم که مقاومت هیچگاه تضعیف نخواهد شد بلکه پرقدرت تر از گذشته به مقابله با این رژیم متجاوز خواهد پرداخت.