آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۶۷
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

سخنگوی کارگزاران اصولگرای واقعی را پیدا کرد

سخنگوی لیبرال حزب کارگزاران گفت اگر یک اصولگرای واقعی در عرصه انتخابات حضور داشته باشد، محسن رضایی است.

حسین مرعشی که در ستاد موسوی فعالیت می کند طی مقاله ای در روزنامه زنجیره ای اعتماد، از نامزدی محسن رضایی استقبال کرد و نوشت: حضور او نشان داد امروز غیر از گروهی از جوانان تندرو و افراطی که به نوعی مسخ احمدی نژاد شده اند، اصولگرا بودن محمود احمدی نژاد به معنای واقعی نزد خیلی از اصولگرایان]!؟[زیر سوال رفته است.

او با مثبت خواندن نامزدی رضایی نوشت: «اکنون با نامزدی رضایی یک چهره اصولگرای واقعی در صحنه حاضر شده است. به تعبیر بنده اگر یک اصولگرای واقعی در صحنه انتخابات وجود دارد، قطعا محسن رضایی است و حیف است اصولگرایی تنها با رئیس دولت نهم تعریف شود.»

گفتنی است کارگزاران و شخص مرعشی چند ماه پیش طرح دولت ائتلافی را با محوریت عبور از احمدی نژاد مطرح کردند که به سرانجام نرسید. چند ماه بعد آقای رضایی خواستار تشکیل دولت ائتلافی شد و از کسانی چون آقایان ولایتی، لاریجانی و قالیباف دعوت کرد وارد گود شوند اما هیچ کدام از آنها این دعوت را نپذیرفتند. پس از آن رضایی ستاد دولت ائتلافی را با دبیری «دبیر ستاد مردمی حمایت از هاشمی» در انتخابات سال 84، تشکیل داد و نامزدی خود را اعلام کرد.

تشویق های کسی با مختصات حسین مرعشی از آن جهت جالب است که چیزی به نام اصول در میان برخی چهره های کارگزارانی اساسا موضوعیت ندارد مگر برای زیرپا گذاشتن ضمن اینکه طیف مدعی اصلاح طلبی معمولا از اطلاق عنوان اصولگرایان برای اصولگرایان طفره می روند اما حالاآقای مرعشی دنبال معرفی اصولگرای واقعی در ستون یک روزنامه زنجیره ای است!