آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۰
شهرستان ها
۱۰

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان پیش دانشگاهی سما در واحد بناب

بناب-خبرنگاررسالت:

طی مراسمی 41 نفر از دانش آموختگان مقطع پیش دانشگاهی مدارس سما فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب طی سخنانی از توسعه فضای فیزیکی، آموزشی و فرهنگی مدارس سما درآینده نزدیک خبر داد و گفت: با تمام توان از حوزه معاونت سما حمایت خواهیم کرد تا این حوزه معاونت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دکتر فرهاد نژادایرانی هرگونه شایعه مبنی بر تنزل و ضعف احتمالی حوزه معاونت سما را تکذیب کرد و افزود: هرگونه تغییر و جابجایی که در بدنه مسئولیت این حوزه معاونت انجام شود فقط با هدف ارتقا و پیشرفت بوده و با استفاده از پتانسیل ها و استعدادهای بالقوه مدیریت جدید این حوزه شاهد وضعیتی بهتر از گذشته خواهیم بود.

وی در ادامه با تشریح وضعیت فعلی و تاریخچه عمر24 ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب از فرهیختگان و فرهنگیان جامعه خواست تا در رسیدن به اهداف عالیه این خانواده بزرگ سهیم باشند.

معاونت امور سما واحد بناب نیز در سخنانی با بیان اهداف و سیاست های کاری و راهبردی حوزه معاونت سما واحد بناب گفت: تمام سعی کارکنان و پرسنل تلاشگر این حوزه بر روی جبران نقایص و کمبودهای گذشته و تقویت نکات مثبت و همجنین برنامه ریزی و تدبیر برای فعالیت های قوی تر از گذشته متمرکز شده است.قادر سعیدنژاد افزود: بزرگترین هدفی که در این حوزه دنبال می کنیم ارتقای فرهنگی و علمی این مجموعه است و هرگز سیاست مادی گرایی مدارس غیرانتفاعی را دنبال نمی کنیم.