آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۰
شهرستان ها
۱۰

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل: 286 خانه مددجویی در اردبیل در حال احداث است

اردبیل-خبرنگاررسالت:

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: هم اکنون 286 واحد خانه مددجویی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

میر یوسف موسوی در جریان بهره برداری از یک واحد خانه مددجویی در مشکین شهر اظهار داشت: تا سال 84 در مجموع 25 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سازمان بهزیستی احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته بود که در سال 85 این تعداد به 69 واحد رسید.

وی ادامه داد: با حمایت های دولت نهم در سال 86 این تعداد به 110 واحد و در سال 87 با اضافه شدن 38 واحد دیگر، مجموع واحدهای مسکونی احداث شده بهزیستی به 241واحد رسید.

موسوی با بیان اینکه 211 واحد مسکن مددجویی و معلولان در سطح استان اردبیل در حال احداث بوده و به پیشرفت بالای 15 تا 60 درصد رسیده است، تصریح کرد: در سفر اول رئیس جمهور مبلغ 400 میلیون تومان به این امر اختصاص یافت.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان 680 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های مسکن افراد زیر پوشش بهزیستی اختصاص یافت.

وی افزود: پروژه های بهزیستی در حوزه مسکن معلولان و مددجویان با سرعت مطلوب در حال اجرایی شدن است که امیدواریم بخشی از این پروژه ها تا آخر امسال به بهره برداری رسیده و تحویل افراد نیازمند و معلول شود.

موسوی به فعال شدن مجمع خیران مسکن ساز محرومان اشاره کرد و گفت: 60 واحد مسکونی هم اکنون در سطح استان با مشارکت خیران در حال احداث است و سازمان بهزیستی نیز در حد وسع و توان خود به روند اجرایی این پروژه کمک می کند.