آرشیو چهارشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۸
بازار دیجیتال
۲۶

ایجاد تعادل مناسب بین شرکت های ندا و مخابرات استان ها

به اعتقاد رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران آیین نامه PAP - شرکت های ارائه کننده اینترنت پرسرعت - تعادل مناسبی بین شرکت های استانی مخابرات و شرکت های ندا (PAP) ایجاد خواهد کرد.

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، با اشاره به آیین نامه PAP که برای نحوه همکاری با شرکت های ندا تنظیم شده است، گفت: این آیین نامه در شرکت مخابرات ایران تهیه و در اختیار رگولاتوری و وزیر ارتباطات گذاشته و مورد تایید قرار گرفته است و در مجمع مخابرات ایران نیز تصویب و همین روزها نیز به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: این آیین نامه چارچوب هماهنگی بین شرکت های استانی، مخابرات و شرکت های ندا خواهد شد و آنها علاقه مند هستند که بیشترین حجم از امکانات را در مراکز سوئیچ در اختیار بگیرند و کمترین تعهد را هم به مردم و هم به مخابرات داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت های مخابراتی نیز برعکس علاقه مندند که کمترین امکانات را در اختیار شرکت های ندا بگذارند و بیشترین تعهد را از آنها بگیرند که این آیین نامه به اعتقاد من تعادل مناسبی را بین آنها ایجاد خواهد کرد. رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: تمرکز دولت دهم باید روی بحث فن آوری اطلاعات و اینترنت پرسرعت باشد